Servis

Lokalna servisna podrška u garantnom i vangarantnom roku:

  • KOPLAS PRO doo, Nova Pazova, Srbija: 3 tehničara
  • KOPLAS doo, Trzin (Ljubljana), Slovenija: 2 tehničara

Za otkaze koji dovedu do zaustavljanja proizvodnog procesa garantovan servisni odziv: do 48h
Za manje otkaze koji ne ugrožavaju proizvodni proces garantovan servisni odziv: do 4 dana

Na zahtev kupca, po dogovoru, voljni smo da pružimo servisne usluge neradnim danima i/ili van uobičajenog radnog vremena.

showcase_building05

Pod servisnim odzivom podrazumevamo izlazak naših servisera na teren – ne postoji način da garantujemo rok otklanjanja eventualnog kvara. Takođe ne možemo garantovati da će angažovanje lokalnog servisa biti dovoljno za rešavanje svakog eventualnog kvara.

showcase_building04

Servisna politika KOPLAS grupe se izdvaja po tome što se u garantnom roku ne naplaćuje dolazak i rad servisera, kao ni troškovi transporta i uvoza dela za zamenu u garanciji. Kod drugih ponuđača je uobičajeno da garancija podrazumeva besplatne delove ali ne i prateće troškove dostave i zamene delova koji su neispravni.

Pored korisničkog uputstva, uz nove mašine se dostavlja i kompletna tehnička dokumentacija. Kod opreme za koju je obuka operatera i inženjera u inostranstvu i/ili na stranom jeziku, a ukoliko kupac smatra da je potrebno, obezbeđujemo prevodioca (besplatno).

Kontakti servisa
+381 (0) 22 328 088
servis@koplas.co.rs

Martin Grubić msc eng
Tehnička podrška
+381 (0) 63 865 8182
martin.grubic@koplas.co.rs

Petar Lisica msc student
CAD/CAM tehnička podrška
petar.lisica@koplas.co.rs

Miroslav Marković
Tehnička podrška
miroslav.markovic@koplas.co.rs