Lokalna servisna podrška u garantnom i vangarantnom roku:
- KOPLAS PRO doo, Nova Pazova, Srbija: 3 tehničara
- KOPLAS doo, Trzin (Ljubljana), Slovenija: 2 tehničara
Za otkaze koji dovedu do zaustavljanja proizvodnog procesa garantovan servisni odziv: do 48h
Za manje otkaze koji ne ugrožavaju proizvodni proces garantovan servisni odziv: do 4 dana
Na zahtev kupca, po dogovoru, voljni smo da pružimo servisne usluge neradnim danima i/ili van uobičajenog radnog vremena.
Pod servisnim odzivom podrazumevamo izlazak naših servisera na teren – ne postoji način da garantujemo rok otklanjanja eventualnog kvara. Takođe ne možemo garantovati da će angažovanje lokalnog servisa biti dovoljno za rešavanje svakog eventualnog kvara.
Servisna politika KOPLAS grupe se izdvaja po tome što se u garantnom roku ne naplaćuje dolazak i rad servisera, kao ni troškovi transporta i uvoza dela za zamenu u garanciji. Kod drugih ponuđača je uobičajeno da garancija podrazumeva besplatne delove ali ne i prateće troškove dostave i zamene delova koji su neispravni.
Pored korisničkog uputstva, uz nove mašine se dostavlja i kompletna tehnička dokumentacija. Kod opreme za koju je obuka operatera i inženjera u inostranstvu i/ili na stranom jeziku, a ukoliko kupac smatra da je potrebno, obezbeđujemo prevodioca (besplatno).
Kontakti servisa
+381 (0) 22 328 088
servis@koplas.co.rs
Martin Grubić msc eng
Tehnička podrška
+381 (0) 63 865 8182
martin.grubic@koplas.co.rs
Petar Lisica msc student
CAD/CAM tehnička podrška
petar.lisica@koplas.co.rs
Miroslav Marković
Tehnička podrška
miroslav.markovic@koplas.co.rs